Alla inlägg den 23 november 2008

Av Anna - 23 november 2008 03:36

03.30; Stalker ringer.


Vad vill man när man egentligen inte känner jätteväl, någon av det motstatta könet, 03.30 natten mellan fredag och lördag?


Jag vet vad jag skulle vilja. Och vad mina pojkar genom åren har velat.

Bootycall som det heter lite internationellt.


Men inte stalker inte.


Han ville informera mig om att han var på väg hem, det var kallt. Taxin skulle ta 40 min så han gick hem istället. Sen efter typ 3 minuter så kom han fram till att klockan var mycket och att jag skulle få gå och sova, så kunde vi höras sen istället.


Jag vet att jag upprepar mig men; Vad i helvete vill han i mitt liv?!



Av Anna - 23 november 2008 03:30

Jag vet att det är fult att skratta åt sånt här, och att PETA med största sannolikhet kommer att "hunt me down" men ja´g kan inte hjälpa det. Fatta vilken respektingivande pose han dog i! HAHAHA

När jag dör ska jag dö i den posen.


Alternativ 2 på död; Springa längs däck på en kryssning och precis när jag utan att tveka, hoppar över bord ska jag skrika typ jippiee eller liknande.


Man måste ha lite jävla självdistans.

Av Anna - 23 november 2008 03:17

Jag har gått runt osminkad på jobbet idag.

Kommer med största sannolikhet att strunta i sminket imorrn också.

Jag ser ut som en nerknarkad albino utan smink.


Jag läste just en kollegas blogg. HAHAHA

Min översättning av det hela;


Buhuhu, tyck synd om mig, jag är bäst men ingen fattar det. Buhu. Anna säger aldrig till mig hur duktig jag är. Buhu, om hon inte ger mig en klapp på ryggen snart så vet jag inte om jag orkar jobba kvar. Stackars stackars mig.


Mitt svar; Fuck you.

Av Anna - 23 november 2008 03:12

Jag kunde inte motstå frestelsen.

Av Anna - 23 november 2008 02:42

Hungrig, hungrig, hungrig.

Tänker på sallad från cupido, potatisgratäng och kycklingpasta.


har lyckats med samma sak hela veckan. Somnar typ vid 21, vaknar upp 23, då ICA stänger sen ligger jag jättehungrig till ca 5 på morgonen då jag till sist slocknar.

Sen är det värt att tillägga att jag ska upp klockan 9 för att jobba också.

(ibland tar jag mig en välförtjänt sovmorgon, jag är ju trots allt chef, haha)


Chocklad.

Tacopaj

Coca cola

Cashew nötter (orkar inte ens fösöka stava rätt)

vindruvor

citronpaj med vaniljgrädde

nuggetstallrik från random pizzeria (viktigt med currysås)


Jag har seriöst ingen mat hemma. Måste till ICA imorrn.

Av Anna - 23 november 2008 02:35

Torsdag; Anna får sms av stalker (jag tycker om att prata om mig själv i tredje person);


Stalker; Tja, vad gör du?

Jag; Ingenting, är hemma bara, själv då?

Stalker; Typ samma, kollar på film

Jag; okej, vad ska du göra då?

Stalker; Inget, sj?

Jag; ingenting

Stalker; mmm

Jag; lust att ses?

Stalker; Måste sova tyvärr.


Värt att poängtera att det var HAN som hörde av sig till MIG.


Vad vill han?

Vad vill han?!

Vad i hela helvetet vill han i mitt liv?!

Av Anna - 23 november 2008 02:31

Dagens ord; Stalkeri (uttalas; stalkeree); När man har en stalker ska man anmäla denna för stalkeri.


Dagens dans; Visa framfittan (se 1000apor).


Dagens migrän; jobbet

Dagens prozac; ballonger

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards