Alla inlägg den 26 november 2008

Av Anna - 26 november 2008 23:04


Varför skriver man ett sms till mig där det står så?

Varför?

Vad vill man med det?

Vad vill man med det om man för tillfället är i ett annat land?


Hade man vart hemma, i Uppsala, så hade jag förstått situationen.

Men när man är i Finland..?


Vill man ha telefonsex?

Vill man ha sms-sex? (klockrent ord)


Vad svarar man på detta sms?

Av Anna - 26 november 2008 22:57

Köp inte en mobil med touch screen för allt i världen.

Jag har sedan ett år tillbaka den här förbannade Prada-mobilen.

Rent spontant känner jag att den kan få suga min kuk.

Så värdelös är den.


Tänk er senariot;

Du är full.

Du ska ringa din bank för att föra över pengar till den sista drinken i baren.

Du ska nu lyckas slå in typ 100 siffror i rad, rätt. På en skitmobil som slår in en fucking 3:a när vill ha en 9:a.

Lycka till.

Köp inte!

Av Anna - 26 november 2008 22:48

Det är inte bara här jag nämner folk i kodnamn, några smakprov från min telefonbok;


- Stalker

- Prozac

- Psycofreak

- Målvaktis

- Hampussy

- Major X

- Commander B

- Mongo

- Psykopatvakt

- Tetris 

Av Anna - 26 november 2008 22:41

När jag gick på gymnasiet tyckte jag att det här med tillvalskurser är ju lite överskattat, så jag hoppade alla.

Skitbra idé tyckte jag. Verkligen skitbra.


Nu när jag är ett par år äldre, visare och lite dugen på att börja plugga så har min skitbra idé förvandlats till... en skit idé.


Samlat betygsdokument heter det väldigt fint.

D.v.s jag har inte gymnasiebehörighet.


Varje gång den där skitrestaurangen ger mig dödsångest så känns det lite

jobbigt att veta att jag, innan jag kan börja plugga på riktigt, måste läsa ett år  på Komvux.


Problem; ekonomi och allmän status;

Nu;

- Heltidstjänst, fast anställning, chefsposition

- Lån på lägenheten på närmare en miljon

- Fasta utgifter ca 6000 (utan mat) /månad


Om jag skulle börja plugga på komvux;

- Bajs. punkt.

Av Anna - 26 november 2008 20:14


Dagens uttryck; "man kan inte trolla från knäna"


Dagens migrän; Veckoarbetet

Dagens prozak; www.greatstufftv.com


Dagens citat; "Men kolla på mackan, den vill ha mig lika mycket som jag vill ha den, detta min vän, är ömsesidig åtrå" - bakfull Anna i kön på Hydro.


Av Anna - 26 november 2008 20:05

Jag har grov abstinens.

Ömhetsastinens.


Jag har inte haft ett förhållande på 4 år. D.v.s innan jag blev myndig.

Anledningen till detta är att jag är en smutsig alkoholist. Dryg som få, det finns inte många som orkar med mig. Sen finns det inte många som jag orkar med heller för en delen.


Saker jag stör mig på hos pojkar;

- Om dom är för på; jag vill inte bli kvävd, tack.

- Om dom inte är tillräckligt på; lite uppsakttning tack.

- Om dom säger "jag älskar dig" det första året; hjälp

- Om dom inte har någon humor; nej, nej, nej bara.

- Om dom inte ringer ; jag behöver uppmärksamhet

- Om dom ringer för mycket; Ingen har rätten att alltid veta vart jag är

- Om dom skriver korta, tråkiga sms; jag vill bli underhållen

- Om dom vill vara hemma hos mig; vi ska vara hemma hos honom. punkt.

- Om dom inte har en bil; jag älskar att åka bil



Av Anna - 26 november 2008 19:43

I min mp3 på repeat;


Placebo - Meds


I was alone, falling free
Trying my best not to forget
What happened to us
What happened to me
What happened as I let it slip

I was confused by the powers that be
Forgetting names and faces
Passers by were looking at me
As if they could erase it

Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?

I was alone staring over the legde
Trying my best not to forget
All manner of joy
All manner of glee
And our one heroic pledge
That would matter to us
That would matter to me
And the consequences
I was confused by the birds and the bees
Forgetting if I meant it

Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?

Sex, and drugs, and complications
And the sex, and the drugs, and the complications
And the sex, and the drugs, and the complications
And the sex, and the drugs, and the complications

Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?
Baby, did you forget to take your meds?

I was alone, falling free
Trying my best not to forget





Av Anna - 26 november 2008 19:35

Han har ringer numer varje dag (har dock inte ringt idag... än)

Men han vill liksom ingeting. Han berättar vad han gör, vart han är och vart han ska.

Sen undrar han vad jag gör, hur länge jag ska göra det och vad jag ska göra därefter.


För er som bryr er; idag är han i finland, åkte dit med färjan igår natt (kom fram imorse) han ska jobba där. Tyr installera larm eller liknande..?


Jag kan tillägga att jag inte är en av dom som bryr sig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards