Alla inlägg den 25 november 2008

Av Anna - 25 november 2008 06:23


Igår stängde vi restaurangen på rekordtid.


Detta måste ju firas tänkte vi. Ett par öl på det lokala alkishaket sitter ju aldrig fel liksom. Problemet med detta senario är att om man känner bartendern så blir det inte bara öl utan en jävla massa shots också.


Detta är vad jag minns av kvällen;

vi var på det lokala alkishaket. Sen var vi inte där längre.


Detta är lite av vad som hände;

- Jag tvingar en kollega att vid upprepade tillfällen lyfta på min väska, vrida på sin jacka, kolla under bordet, vid varje tillfälle skrek jag; "men det är ju ingen där!"


- Jag har skickat minst 4 sms till mig själv. Jag har skrivit dom som om dom vore till någon annan (har svårt att förstå varför jag med flit skulle skicka dom till mig själv). Detta är imponerande med tanke på att jag inte har mitt nummer inlagt. Jag har verkligen skrivit in det manuellt.


- Jag har stått i köket på en krog, som jag aldrig tidigare vart på, och rökt. Tillsammans med personalen. Som jag inte känner.


- När jag bestämde mig för att gå hem gjorde jag det på följande sätt; Jag lägger upp min mobil på bordet, puttar iväg den bort från mig så att den glider längs hela bordet säger högt och tydligt "HEJ DÅ!" och sen vänder jag mig om och går. Utan mobil. (Min kollega tog med den hem så jag fick tillbaka den idag).


Jag är sjukt rolig när jag är full.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards