Alla inlägg under april 2008

Av Anna - 26 april 2008 01:00


Om inte studenterna slutar festa snart så kommer jag att flippa.

Sömn, sömn, sömn, sömn, sömn.

Jag siv 3 timmar igår.

Jag ska om typ 3 timmar jobba i 10 timmar. Jag vill sova-


Jag hittade dock lite godis nyss, så jag tänker 'ta upp hälften av det nu för att lugna ner mig, sen ska jag kasta resten av godiset på studenterna.


Av Anna - 26 april 2008 00:51

Vi fann detta i u-landet.

Av Anna - 26 april 2008 00:43


Jag bor granne med en nation. Ni vet en sån där trevlig, tyst klubb som lagom nyktra studenter går på.

Det är lyhört i mitt hus.

Jag kan höra vad dom pratar om när dom är ute och röker.

Jag kan höra alla jättestädade studenter som sjunger med i den väldigt, väldigt tysta musiken.


Jag ska gå upp för att jobba om 3 och en halv timme.

Av Anna - 25 april 2008 20:59

 Herr hörde av sig, jag hade rätt, 1000 poäng till mig!


Sms; "Vad gör du?"

 inte träffar jag dig i alla fall.

Av Anna - 25 april 2008 02:32


Imorrn kommer Herr att ringa. Och jag vill inte prata med honom.

Jag har känt honom i 6 år. Jag vet när han kommer höra av sig.

Nuförtiden är han stalkerlik och ringer nästan varje dag. Drygt!


Jag ringer aldrig honom. Det kommer han att bli sur över snart.

Jag har känt honom i 6 år. Jag vet när han kommer vara sur.


Jag har träffat en annan, min bonde. Det kommer Herr att lämna mig för.

Jag har känt honom i 6 år. Jag vet när han kommer att lämna mig.


När det har gått ca 6 månader och han haft flickvänner som kommit och gått så kommer han att sakna mig, då kommer hanatt höra av sig.

Jag har känt honom i 6 år. Jag vet när han kommer höra av sig.


Det börjar bli tröttsamt.


Av Anna - 25 april 2008 02:11


Imorrn är det fredag, och jag måste vara nykter för jag börjar jobba äckligt tidigt på lördagmorgon, är det riktigt rättvist? Nej!


Min väldigt blonda bögvän kommer dessutom till staden för att festa loss. Detta gör situationen ännu mer ovärd. Men efter mina rekord i förseningar till öppningarna på jobbet så vågar jag itne supa dagen innan jag börjar jobba 06.00 (sist jag gjorde det kom jag till jobbet 11.00, det är jag som har nyklarna och är chef. starkt kämpat!)


Samma sak gäller på lördag. Oväääääärt.

Av Anna - 25 april 2008 02:07


Takida - Score


Kom precis hem från jobbet, börjar jobba igen om 10 timmar, najsbajs.

Jag funderar starkt på att börja söka nya jobb.

Jag är för otrevlig för att jobba inom sevice.


Ni vet, när ni kommer in på ett ställe, och det är en skitbitchig kassörska?

Det är jag. I ett litet nötskal.

Receptionist perhaps... (jag har inga problem med att vara trevlig på telefonen, då slipper jag se alla idioter som vill mig något iaf)



Av Anna - 24 april 2008 03:22


- Lidl-reklamen. Den stör mig. "jag skulle inte hansla föööör så mycket sa jag". Tyst!


- Nudistbarn; barn som är för gamla för att vara nakna men insisterar på att vara det ändå, och dom har alltid choklad eller köttfärssås runt munnen. Nasty!


- Wannabe-martyrer; folk som alltid ska vara värst, om man har gjort illa fingret har dom brutit armen.


- Mytomaner; om man ska ljuga kan man åtminstone sköta det snyggt och göra det inom rimliga gränser.


- Lyckliga par; om inte jag är kär och lycklig så ska ingen annan vara det!!


- Symbios par; par som umgås för mycket med varandra och för lite med andra.



Ovido - Quiz & Flashcards