Alla inlägg den 21 april 2008

Av Anna - 21 april 2008 17:31


Helt bisarrt, jag vaknade 16.30 idag. Så länge har jag inte sovit på flera månader. Nu är jag fit for fight resten av veckan.


Ikväll är det öl-dags. öl öl öl. Har dock en underlig känsla av att tråk-gymnasie-vän bara vill ta en öl. Och så vill hon säkerligen drick den i min skabbig ass-lägenhet.


Nu ska jag gå och ringa till u-landet. Partner in crime ringde en miljard gånger när jag sov..

Peace out



Av Anna - 21 april 2008 02:01


Migränbådande huvudvärk hela kvällen. Rolig arbetsdag.

Jag tänker sova 1000 timmar snart. Är ledig i två dagar nu.


Imorrn ska jag dricka öl med en av mina gamla klasskamrater från gymnasietiden.

Man var en helt annan människa på den tiden.

Ibland frågar jag mig själv varför jag ens besvärar mig med att hålla kontakten med dom. Eftersom att jag bara pliktumgås med henne så är det uppenbarligen inte en vänskap jag värderar högt.

Oj vad full jag tänker bli för att stå ut med sällskapet


Jag är väl medveten om att jag är en dålig människa.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards