Alla inlägg den 20 april 2008

Av Anna - 20 april 2008 12:37


Jag har suspekta blåmärken och rivsår över hela armarna.

Jag har en tendens att se dom "hej, min pojkvän slår mig" när jag vart ute och slirat. Det händer även när jag vart sjukligt trött och jobbat X antal timmar. Det senaste tillskottet i min skadesamling är ett skumt blåmärke på handleden. Det bara skriker misshandlad om det.


Jag borde göra som dom gör i en film (en svensk film, heter typ sömngångaren) och sätta fast en videokamera i pannan på mig själv.

Av Anna - 20 april 2008 03:05


Jag kan inte nog påpeka hur underskattad Kristofer Åström är.

Underbar musik. Vääärt


Det är aldrig något bra på tv!! Jag blir tvungen att sitta och kolla på dåliga b-filmer från 90-talet här. Oväääärt. (Orkar inte koppla in DVDn)


Neeejmen, nu kom min granne hem från krogen hör jag. Det är ju trevligt att alla andra är lediga och kan på krogen. Trevligt, trevligt.


Av Anna - 20 april 2008 03:00


Idag högg jag mig själv i handen med en stekspade. Det är ett stort jack i min stackars oskyldiga hand. Jag har länge haft en teori om att mina händer inte tycker om varandra. Jag känner av en viss konkurrens emellan dom.


Det är oftast vänsterhanden som får ta stryk, den är lite klenare än höger.

Varje gång jag gör illa ena handen så är den andra inblandad.

Jag har råkat klippa min i fingret, Jag har huggit mig själv med diverse tillhugg (stekspede, potatisskalare, osthyvel, sax, kniv etc.) Jag har även ett cigarettbrännmärke mitt på översidan av vänstehanden, där var högerhanden sannerligen inblandad må jag säga!


Tackar vet jag fötterna, där har vi ett samarbete som fungerar finfint.

Av Anna - 20 april 2008 02:49


Jag börjat jobba klockan 15 imorrn, jag sov ingenting natten till idag, jag kommer inte att sova någonting inatt heller. Jag kommer att vara alldeles happy-go-lucky imorrn. Stackars mina medarbetare.


Jag är livrädd att min partner in crime ska flytta till tyskland.

Hon är på tok för kär i tysken hon mötte i u-landet på sin utlandspraktik.

Hon kan inte lämna mig här, ensam i i-landet. Kall och nedsupen!

Hej hej, ej okej!


Jag har inte vart kär, riktigt kär på flera år. Jag skyller det på Herr, han förstörde mig. Efter att ha slösat 6 år på den mindre trevliga individen är det inte helt lätt att ha ett normalt förhållande.

Jag var väldigt naiv när jag var 14. Om någon sa att jag var snygg så trodde jag på allvar att personen i fråga ville gifta sig och ha barn med mig.

Det ville personerna i regel inte.

Nu är det tvärtom, den spontana tanken är istället att dom vill komma innanför mina byxor. Det vill dom i regel oftast.




Av Anna - 20 april 2008 02:42


Jag har inte vart hemma på över två dygn så det känns nästan skönt att komma in i min skabbig-ass-lägenhet.


Jobbade till 01.30 igår, sedan tog jag och min stängare några "mr.fish" (några shot fishermans friends) Efter det begav jag mig hem till min bonde. Väl där drack jag ett par öl, efter att ha jobbat i 11 timmar så tar det rätt ordentligt. Det resulterade i att jag mest gick runt i hans lägnehet, fnissandes och mummlade "nej, men mister fish!"

 (Jag tyckte själv att jag var hysteriskt rolig, han tyckte att "ska jag behöva umgås med dig hela kvällen?"


Vi kollade på youtube filmer igen, ett litet nöje vi har. Det som var roligast igår var klassikern "sean banan"; "jag är en man som älskar mus, muhahaha"


Sen sov vi.

Han är en av få pojkar som låter mig sova som ajg gör (jag kryper upp på ett ytterst irriterande sätt och andas i nacken på dom, jag gör det i sömnen och det är faktiskt jättemysigt att vakna så)


Problemet är att jag är väldigt lättväckt så varje gång han vred på sig vaknade jag, vilket var hela natten. Sedan gick jag upp och jobbade 11 timmar till. Givande!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards