Alla inlägg den 22 april 2008

Av Anna - 22 april 2008 09:16

Är det bara jag, eller är den här katten helt sjukt lik varelserna från filmen "Gremlings"?

Av Anna - 22 april 2008 09:13

Här är min pojkvän.

Av Anna - 22 april 2008 09:01



- Jag sover alltid på soffan i vardagsrumet trots att jag har ett sovrum, med en stor bekväm säng.

- Jag är alltid på jobbet minst en timme innan jag börjar så att jag kan förbereda mig mentalt.

- Jag kan gå till ICA med arbetskläder, stinkandes snabbmat men jag klarar inte av att gå dit i mina skabbiga röda adidasbyxor.

- Jag känner mig som sexigast när jag har mjukisbyxor på mig.

- Jag har ca 50 par skor men använder bara 2 olika par av dom.


Av Anna - 22 april 2008 08:47


Jag ligger och kollar på Nikelodeon (jag brukar alltid göra det när jag är bakfull).

Svampbob Fyrkant är underskattat!

Hans bittra granne Bläckvard är min personliga favorit, han påminner om mig på jobbet de dagar jag verkligen inte vill vara där.


Funderar på att ta tag i mitt liv runt klockan 10, kanske ta en sallad på Cupido. mumsmums (Jag leker inte nyttig, dom har sjukt goda sallader där)

Av Anna - 22 april 2008 08:36


Vaknade halv sju idag. Ovärt, kan inte somna om.

Är underligt lite bakfull. Inte ens bakis hungrig, kan bero på att vi käkade på Max igår. Lökringar med smältost dipp.

Vilken underbar andedräkt jag måste haft när Herr kom förbi.

Herr var underlig (och tråkig) igår. Han sa något om att han skulle flytta..  inte inom Uppsala ens. Vem ska jag då leka med?!

Han sa också en mycket underlig grej; "kan inte du sluta dricka så mycket"

Jag; "Varför?"

Herr; "...Bara drick inte så mycket. Drick 2 öl och gå hem sen"

Jag; ........

Herr; "Sluta bli så full hela tiden"

Jag; "..Okej" (hahahahaha, kommer inte att hända, partner in crime kommer hem 3:e maj)

Av Anna - 22 april 2008 00:10


det här är ganska kul men jag äe kalasfull

väntar på herr. kaaaalaaaasfull!!


han kommer typ närsomhelat så jag kommer att ha rajtan tajtan i min n soffa. muhaha. (det är kum att blogga på fyllan men man missar masssa tagenter)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards