Alla inlägg den 12 april 2008

Av Anna - 12 april 2008 00:01

När jag vaknade imorse luktade hela lägenheten brandrök.

Det visade sig att jag var ganska fyllehungrig när jag kom hem igår.

Jag har då slängt in bröd(?!) och garden nuggets i ugnen

och satt den på 250C.


Sen blev jag trött.


Så nu står det en plåt i min ugn med några oidentifierbara kolbitar, och röklukten sitter i väggar, kläder, soffan och mitt täcke.


Någon som vet hur man får bort röklukt?? (desperat)


Den enda jag minns av gårdagen är att jag kom hem, skulle gå in genom  min port som ALLTID är öppen (den har vart trasig ett halvår).

Den var inte öppen.

Jag KAN portkoden. Jag kan den verkligen. Men något gick snett.

Jag satt på trappen och kedjerökte i en halvtimme, försökte verkligen komma på den.

Ungefär som när man glömt sin bankomatkod. (det händer aldrig mig, jag har utmärkt sifferminne i vanliga fall).

Sen är det svart.


Och sen vaknade jag upp, överkroppen i soffan, benen längs golvet.


Sen var min ugn svart.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards